کد خبر : ۲۲۱۸۶۲ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ ساعت ۱۰:۱۷

استاندار خوزستان:
لزوم همراهی مسئولان استان با خیران/ خیران خوزستانی اولویت را به استان خود بدهند

استاندار خوزستان گفت: مسئولان خوزستانی باید با تمام همت در کنار خیران باشند تا پروژه های این افراد به بهترین شکل به سرانجام برسد.

 لزوم همراهی مسئولان استان با خیران/ خیران خوزستانی اولویت را به استان خود بدهند

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز( دز ان ان)، غلامرضا شریعتی ظهر امروز جمعه در آیین افتتاح مجتمع ورزشی زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج که با حضور مسئولان در محل این مجتمع برگزار شد، اظهار کرد: در ایران یک  نهضت خوب در زمینه خیران شکل گرفته است.

وی افزود:  وجود خیران فراوان در کشور موجب ارتقای شاخص های مختلف در جامعه شده چرا که هدف اصلی این نیکوکاران تلاش برای بهبود وضعیت کشور بویژه در زمینه های سلامت، فرهنگی و اجتماعی است.

استاندار خوزستان بابیان اینکه خیران همواره مشکلات جامعه را بعنوان دغدغه در زندگی خود می دانند، گفت:  همت بلند این افراد که ثروت و اموال خود را در جهت رفع مشکلات جامعه صرف می کنند  شایسته تقدیر و ستایش است و استان خوزستان نیز باید به خاطر برخورداری از چنین خيراني به خود ببالد.

اولویت با خوزستان باشد
شریعتی با تاکید براینکه اجرای اقدامات خیرخواهانه توسط خیرین در خوزستان به یک فرهنگ عمومی و ملی تبدیل شده، یادآور شد: توصیه ما به خیرین خوزستانی این است که رفع دغدغه های شهر و استان خود را در اولویت قرار دهند.

وی درادامه با بیان اینکه انجام اقدامات نیکوکارانه خیران مدرسه ساز بویژه خانواده نیکوکار و شاخص ریسمان سنج نزد خداوند بی جواب نمی ماند، ادامه داد: چنین اقداماتی باید توسط بندگان خداوند نیز ارج گذاری شود.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: مسئولان استان باید با تمام توان و همت خود همراه خیران باشند تا اقدمات این افراد به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.

به گزارش دز ان ان،  مجتمع ورزشی زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج شامل یک سالن مجهز تنیس روی میز با برخورداری از شش میز تنیس، سالن چند منظوره و استاندارد در ابعاد 30 در 50  برای والیبال، بسکتبال، فوتسال، سالن جداگانه کشتی و ژیمناستیک، و همچنين دارای جایگاه مخصوص تماشاگران، رختکن، اتاق اداری، سالن جلسات، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

30 میلیارد ریال  اعتبار این پروژه بصورت کاملا خيرساز و توسط دو فرد نیکوکار دزفولی حاج رضا و حاج علی ریسمان سنج فرزندان زنده یاد حاج کاظم ریسمان سنج تامین شده است.

این مجتمع ورزشی در مجاورت دبیرستان ریسمانسج که به همت همین  خانواده در سال 1389  بنا شده قرار گرفته است.

درپایان این مراسم توسط مسئولان استاني، کشوری و شهرستانی از خانواده نیکوکار و خیران ملی ریسمان سنج بااهداي لوح ها و هدایای فراوانی تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها: استاندار خوزستان غلامرضا شریعتی